Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Chcete-li vrátit zboží z jakéhokoli důvodu, máte na to 30 dnů od převzetí balíčku (případně až 90 dní - příplatková služba v nákupním košíku). Bez ohledu na důvod můžete produkt vrátit bez problémů. Zboží musí být nové, nenošené, nepoškozené.
1. Napište nám email, že budete vracet zboží, nezapomeňte vložit do balíčku číslo účtu pro vrácení peněz
Prosím, informujte nás e-mailem, že se chystáte vrátit zboží. Zahrňte do něj číslo vaší objednávky, vaše jméno a příjmení a specifikaci vraceného zboží.
Do balíčku přiložte fakturu a číslo účtu, kam si přejete vrátit peníze.
2. Pečlivě zabalte produkt
Pečlivě balte produkt a vraťte ho do původního stavu. Zabalte ho pečlivě do původní krabice, pokud ji máte k dispozici, a ochraňte ho proti dalšímu poškození. Pokud se jedná o křehčí produkt, doporučujeme použít bublinkovou fólii nebo molitan. Prosíme o důkladné zabalení, neboť za zpětně odeslané zboží neručíme.
Balíček by měl obsahovat:
- vrácený produkt
- odstoupení od smlouvy (nebo alespoň číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz)
- výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození
3. Doručte balíček zpět k nám
Můžete vrátit způsoby:
Vrácení přes Zásilkovnu:
Nejlevnější variantou jak vrátit balíček k nám, je podání přes službu Zásilkovny. Balíček přinesete na jakoukoli pobočku Zásilkovny, a pošlete jej na:
zásilkovna FOLIMEX, ul. Horní, Ostrava-Dubina, 700 30, firma EVENT FOR LIFE s.r.o., tel. 739 618 619/730 520 808, email: info@dareceknamiru.cz
Vrácení přes libovolnou přepravní společností:
Balíček nám zašlete na vlastní náklady na adresu:
EVENT FOR LIFE s.r.o.
Milana Fialy 247/3
Ostrava-Dubina
700 30
4. Vyčkejte na vrácení peněz
Na vyřízení vrácení máme 14 dnů, ale snažíme se vrátit peníze co nejdříve. Pošleme peníze zpět na účet, který jste nám sdělili v balíku.
Reklamace zboží
1. Ozvěte se nám a zdokumentujte vady zboží
Pošlete nám mail na info@dareceknamriu.cz a do předmětu uveďte Reklamace + číslo vaší objednávky.
Do mailu napište či přiložte:
- Popis poškození. Stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
- Fotky dané vady. Pokud vadu správně nafotíte, opět nám to pomůže k urychlení vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici i výplň balíku.
Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, nebojte se balíček převzít. Stačí si nafotit fotky celého poškozeného balíčku a sepsat škodní list s přepravcem. Díky tomu bude celá reklamace probíhat rychleji.
Zachovejte přepravní i prodejní obal po dobu řešení reklamace. Celý proces se tím velice zjednoduší.
2. Počkejte na vyjádření a navržení dalšího postupu
Dále se s vámi domluví na sjednání odvozu reklamovaných produktů. Svoz je zdarma. Také se domluvíte, jestli chcete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze na účet.
Pokud máte k podání reklamace jakékoli otázky, kontaktujte nás prosím na e-mail nebo telefonicky:
tel. 730 520 808, email: info@dareceknamiru.cz
Zavolejte nebo napište nám (Po-Pá: 8-17h)